Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji, wymiany lub zwrotu towaru był jak najwygodniejszy i jak najszybszy dla naszych klientów.

Okres gwarancji na urządzenia mobilne liczony jest od daty zakupu i wynosi odpowiednio:

Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania urządzenia przez Serwis.

Gwarancją 12 miesięcy objęte są poniższe podzespoły/elementy wymienione w czasie jej trwania oraz zakupione za pośrednictwem strony internetowej, portali ogłoszeniowych oraz podczas naprawy odpłatnej w serwisie Mobi.pl (nie dotyczy uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją, np. uszkodzeń mechanicznych, zalań itp):

Gwarancja na akumulatory naprawiane odpłatnie wynosi 6 miesięcy i obejmuje:

Gwarancja na akumulatory naprawiane nie obejmuje:

Urządzenie mobilne automatycznie traci gwarancję na układ elektryczny, w tym na akumulator, w przypadku stwierdzenia przez serwis nieautoryzowanej ingerencji. 

Naprawa gwarancyjna polega na wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu/podzespołu.

Elementy/podzespoły uszkodzone podczas niewłaściwego użytkowania urządzenia (niezgodnego z instrukcją obsługi) nie podlegają gwarancji. Gwarancja nie obejmuje również urządzenia/elementów/podzespołów, które utraciły swoje właściwości na skutek ingerencji użytkownika bądź zostały uszkodzone mechanicznie wskutek wypadku/kolizji. Zastosowanie przez użytkownika podzespołów nie będących dedykowanymi do danego urządzenia skutkuje automatyczną utratą gwarancji, gdyż może powodować usterki urządzenia oraz stwarzać ryzyko dla samego użytkownika.  

Wykonanie przeglądu urządzenia na życzenie klienta jest usługą odpłatną.

Gwarancja nie obejmuje części oraz podzespołów zastosowanych do innego urządzenia niż dedykowane.

Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych typu:

Gwarancja nie obejmuje również czynności eksploatacyjnych należących do właściciela, takich jak:

Do obowiązków użytkownika należy również systematyczne ładowanie akumulatora (również w okresie bezczynności urządzenia), kontrolowanie ciśnienia w oponach, użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych oraz inne czynności wymienione w instrukcji obsługi.

Gwarancja door-to-door z bezpłatną przesyłką w ramach gwarancji obowiązuje na terenie Polski. W przypadku zgłoszenia uszkodzenia zza granicy, klient przesyła do serwisu urządzenie na własny koszt. Po zakończeniu naprawy serwis pokrywa koszt przesyłki do klienta.

Na czas naprawy Mobi.pl SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.

Producent zastrzega sobie prawo do zmian w warunkach gwarancji. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej.

 

Warunki gwarancji skuterów elektrycznych oraz pojazdów elektrycznych czterokołowych.
 
Na każdy ze sprzedawanych pojazdów elektrycznych czterokołowych oraz skuterów elektrycznych przez firmę MOBI.PL udzielana jest gwarancja mechaniczna na okres 24 miesięcy (2 lata) dla osób fizycznych oraz firm. Gwarantujemy kupującemu, że produkt utrzyma określony standard wydajności i jakości. Czas gwarancji liczony jest od daty sprzedaży towaru. W celu potwierdzenia jej ważności wymagane jest posiadanie i przedstawienie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej, które są dołączane do każdego zakupu pojazdu elektrycznego w formie papierowej. Gwarancja obejmuje wady fabryczne oraz wykonania. Rzeczy eksploatacyjne – „zużywające się” tj. klocki hamulcowe, opony, kable, uchwyty itp. nie podlegają gwarancji.
 
Firma MOBI.PL gwarantuje, że baterie litowo-jonowe są wolne od wad produkcyjnych/fabrycznych. Okres gwarancji na baterie litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy (1 rok) od daty sprzedaży. Baterie są częściami eksploatacyjnymi. Gwarancja na nie nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użyciem ładowarki, skokami napięcia, niewłaściwej konserwacji oraz innych uszkodzeń; spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem czy normalnego zużycia lub uszkodzeń fizycznych jak np. uszkodzenie przez wodę.
 
Postępowanie w przypadku awarii lub innego problemu.
Jesteśmy dostępni zarówno pod numerem telefonu jak i adresem e-mail. W pierwszej kolejności prosimy o kontakt w ten sposób. Preferowany kontakt to e-mail. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zgłoszenia usterki na stronie https://mobiway.pl/info/usterke-zglos.html. W sytuacjach wyjątkowych zgłoszenie można wykonać mailowo na adres serwis@mobi.pl. Każdy element uznany za wadliwy lub uszkodzony (bez przesłanek sugerujących na nieprawidłowe korzystanie) zostanie wymieniony na sprawny.
 
Koszt przesyłki urządzenia do i z Serwisu pokrywa Klient.
Naprawa zostanie przeprowadzona w przeciągu maksymalnie 28 dni od otrzymania urządzenia przez serwis. 
 
Gwarancja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie w przypadku:
• uszkodzeń będących wynikiem niewłaściwego użytkowania lub eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem i instrukcją obsługi, nieprawidłowego transportowania i przechowywania.
• uszkodzeń powstałych w wyniku działania sił zewnętrznych, których przyczyna tkwi poza urządzeniem, którego gwarancja dotyczy (np. uszkodzenia mrozowe, transportowe, pożar, powódź itp.)
• uszkodzeń powstałych na skutek ingerencji w konstrukcję urządzenia osób nieupoważnionych przez gwaranta
• zużycia opon, nieszczelności opon, uszkodzeń mechanicznych elementów z tworzywa sztucznego oraz metalów
• towar ulegnie uszkodzeniu, a formą transportu był transport własny organizowany przez klienta
• skuter elektryczny został odsprzedany osobie trzeciej. Do usługi reklamacji posiada tylko prawo osoba wpisana na fakturze i karcie gwarancyjnej.
 
Firma MOBI.PL prowadzi autoryzowany serwis. Gwarancja również nie obowiązuję w przypadku stwierdzenia w autoryzowanym serwisie:
• zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osobę nieupoważnioną przez gwaranta
• jakichkolwiek przeróbek urządzenia przez osobę nieupoważnioną przez gwaranta poza czynności dozwolone instrukcją obsługi
• jakichkolwiek poprawek w karcie gwarancyjnej dokonanych przez osoby nieupoważnione przez gwaranta
• jakichkolwiek rozbieżności między wpisami w karcie gwarancyjnej a dokumentem zakupu
• demontażu tabliczek znamionowych, emblematów oraz naklejek z logiem sprzedawcy z urządzenia.
 
Przechowywanie i obsługa.
Z uwagi na ryzyko negatywnego wpływu ujemnej temperatury na parametry baterii lub możliwości jej trwałego uszkodzenia, skuter nie może być przechowywany ani użytkowany w temperaturze poniżej 0 stopni Celsjusza. Nie może być też pozostawiony bez użytku na dłużej niż 30 dni. Nie należy rozładowywać baterii do końca ani przechowywać ich rozładowanych. Ładowanie baterii musi odbywać się za pomocą dedykowanej ładowarki znajdującej się w zestawie lub odpowiedniego zamiennika.